Få adgang og indberet til eIndkomst for en kunde (revisorordning)
- NemID-administrator i revisionsfirmaet logger på TastSelv Erhverv
- Vælg Ansatte
- Vælg Indberet til eIndkomst eller LetLøn
- Vælg Autorisere medarbejdere til TastSelv-applikationer i venstremenuen
- Vælg Opret
- Skriv medarbejderens navn og RID-kode, det vil sige certifikat-nummeret på medarbejderens NemID.
- Vælg Indberetning som revisor m.fl. (Hvis du vælger "eIndkomst", får medarbejderen kun adgang til at arbejde på revisionsfirmaets eget se-nummer i eIndkomst).
- Vælg Godkend
Du (NemID-administrator i revisionsfirmaet) har nu givet en medarbejder adgang til at indberette til eIndkomst for en kunde.
Vær opmærksom på, at du indberetter for en kunde via menupunktet "Indberette som revisor m.fl."
Du kan ikke indberette for en kunde via højremenuen på forsiden af TastSelv Erhverv.
- Log på TastSelv Erhverv
- Vælg Ansatte
- Vælg Indberet til eIndkomst eller LetLøn
- Vælg Indberette som revisor m.fl.
- Vælg kundens se-nummer i feltet "Indberetning til/forespørgsel på eIndkomst/LetLøn".
- Du er nu i eIndkomst og kan indberette for kunden
Du har nu indberettet til eIndkomst for kunden.