Gå til indhold

Vi sender dig mailpåmindelser før og efter dine frister

Ønsker du, at vi sender mails til en anden mailadresse, kan du ændre det ved at følge tringuiden nedenfor.

Sådan ændrer du en eksisterende mailadresse

  1. Log på TastSelv Erhverv 
  2. Vælg Profil- og kontaktoplysninger
  3. Vælg Kontakt- og tilmeldingsoplysninger
  4. Vælg Se og ret dine generelle kontaktoplysninger
  5. Skriv navnet og mailadressen på den, der skal modtage mailen 
  6. Tryk på Gem

Du har nu givet os din nye mailadresse og får automatisk tilsendt mailpåmindelser til den nye mailadresse i forbindelse med dine frister.

Du kan altid rette dine kontaktoplysninger eller afmelde vores servicemails, hvis du ikke længere ønsker at modtage dem.

Brug vores kalender til at få vist de frister, der er relevante for netop dit virksomhed 

eIndkomst: Sådan giver du os din mailadresse eller retter en eksisterende mailadresse

  1. Log på TastSelv Erhverv
  2. Vælg Ansatte
  3. Vælg Indberet til eIndkomst eller LetLøn
  4. Vælg Indberette/forespørge på eIndkomst/LetLøn
  5. Vælg Kommunikationsindstillinger og LetLøn tilmelding
  6. Vælg 2. Supplerende indstillinger (mailadr. og kommunikationsform)
  7. Skriv din mailadresse i feltet Supplerende email adresse, og tryk på Ok

Du har nu givet os din mailadresse og får automatisk en mail, før du skal indberette.

Du kan altid rette dine kontaktoplysninger eller afmelde vores servicemails, hvis du ikke længere ønsker at modtage dem.